loading...
فروش اینترنتی محصولات
شایان خان باباخانی بازدید : 15 چهارشنبه 05 بهمن 1401 نظرات (0)

سیستم رادیوگرافی با استفاده از سنسورها همچنان نوع برتر رادیوگرافی های دیجیتال که در زمینه‌ ی دندانپزشکی موجود می باشد .اما در چندیدن سال اخیر نمونه ای دیگری از رادیوگرافی دیجیتال با نام فسفرپلیت دندان پزشکی در دندانپزشکی کاربرد دارد. به طور کلی تشابه خیلی زیادی میان سیستم‌ های فسفرپلیت دندانپزشکی یا PSP و فناوری ‌های قدیمی که د رمقایسه با نور حساسیت نشان می دادند وجود دارد به طوری که تنها به جای فیلم از یک سنسور استفاده می کردند. اشعه X بعد از تابش به کریستال‌های فسفر این سنسور ، ذخیره می شود و پس از آن به کمک لیزر سیستم PACS خوانده خواهد شد و در انتها تصویری دیجیتالی را نشان خواهد داد.

شایان خان باباخانی بازدید : 12 چهارشنبه 05 بهمن 1401 نظرات (0)

از انواع چراغ هالوژن می توان در نورپردازی اتاق های خانه و یا محل کار استفاده کرد. نورپردازی با هالوژن موجب هر چه زیباتر شدن محیط می شود. سه نوع هالوژن در بازار یافت می شود cob، smd و led. هالوژن های اس ام دی از چندین چیپ تشکیل شده اند. این نوع لامپ برد واحدی ندارند. ظاهر زیبا و نور یکنواخت از ویژگی های این محصول است. نوع کوب نیز بیشتر حالت تزیینی داشته و شبیه به لامپ های ال ای دی اند. لامپ های ال ای دی نور بیشتری داشته و برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب اند. 

شایان خان باباخانی بازدید : 9 چهارشنبه 05 بهمن 1401 نظرات (0)

گسترشی که در واکسیناسیون و عبور از پاندمی کرونا صورت گرفته شرایط را برای سفر به تور نوروز ۱۴۰۲ محیا کرده است.جهت سفر به بسیاری از کشور‌ها همچون سوئیس، ایتالیا، ترکیه و ... لازم نیست به ارائه کارت واکسن و پی‌سی‌آر منفی بپردازید ولی جهت سفر به بعضی‌ کشور‌ها همچون فرانسه و اسپانیا همچنان به ارائه کارت واکسن نیاز خواهید داشت. خوشبختانه در نوروز امسال همچون سال گذشته، مجددا میزبان شما در همه ی مسیر‌ها خواهیم بود .این مجموعه همواره تور اسپانیا و تور اروپا را نیز ارائه می دهد.

شایان خان باباخانی بازدید : 11 چهارشنبه 05 بهمن 1401 نظرات (0)

با توجه به این موضوع که قابلمه وانیا ویژگی های متعددی دارد، کسانی که می خواهند این سرویس قابلمه را تهیه کنند باید به نکات مهمی توجه داشته باشند. نکات مهم در نگهداری از سرویس قابلمه به شرح زیرند:

برای افزایش طول عمر سرویس قابلمه از قاشق چوبی استفاده کنید. قاشق چوبی به پوشش کف قابلمه اسیبی وارد نمی کند.
پس از پخت غذا اجازه ندهید بیش از 30 دقیقه غذا درون قابلمه باقی بماند. بهتر است قابلمه را خالی کنید و آن را بشویید.
سرویس قابلمه را همراه با غذا درون یخچال نگذارید.

شایان خان باباخانی بازدید : 10 یکشنبه 02 بهمن 1401 نظرات (0)

لامپ های فلورسنت که به نام لوله های خطی فلورسنت نیز شناخته می شوند، ،بر اساس توان ، شکل و قطر آن دسته بندی می شوند. “T” در لامپ t8 مهتابی ال ای دی ، نشان می دهد که لامپ لوله ای شکل است ، در حالی که “۸” نشان می دهد که قطر آن یک اینچ است.

شایان خان باباخانی بازدید : 8 یکشنبه 02 بهمن 1401 نظرات (0)

یکی از مهمترین سوالاتی که در زمان تعمیر لپ تاپ اپل پرسیده می شود در این زمینه است آیا ممکن است پس از تعمیرات سرعت لپ تاپ کاهش پیدا کند! پاسخ به این سوال کاملا منفی است. کند شدن برنامه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری مختلفی از جمله مشکلات ویروسی داشته باشد. اگر شما قطعات لپ تاپ را تعمیر کرده اید و لپ تاپ شما هنوز کند است، بهتر است برای آپدیت نرم افزار لپ تاپ نیز اقدام کنید.

شایان خان باباخانی بازدید : 8 یکشنبه 02 بهمن 1401 نظرات (0)

برخلاف بقیه زباله ها که ارزش مالی نداشته وهمچنین و قابل بازیافت نیستند ضایعات آهنی و فلزی ارزش پولی و اقتصادی زیادی دارند و می توان آن ها را مجددا به چرخه تولید بازگرداند. پیشگیری از تخریب و آلودگی محیط زیست به عنوان اساسی ‌ترین مزایای حاصل از جمع آوری، خرید و بازیافت انواع ضایعات توسط مجموعه ‌خریدار ضایعات دانست که به عنوان سود اصلی برای آن ‌ها و سایر افراد محسوب می شود. چرا که حجم زیادی از انواع ضایعات فلزی و غیر فلزی توسط افراد مختلف در سال تولید می شود که تلنبار شدن این ضایعات بر روی هم، باعث شده تا انبارها و قبرستان‌هایی از ضایعات مختلف در محیط زیست ایجاد شود و ضرر زیادی را به دنبال آن باشد.

شایان خان باباخانی بازدید : 18 یکشنبه 02 بهمن 1401 نظرات (0)

هر یک از راه هایی که برای رادیوگرافی دندان پزشکی صورت می گیرد کاربرد ها و ویژگی های خاص خود را دارد ولی کارایی همه ی انواع آن ها با استفاده از اشعه ایکس امکان پذیر خواهد بود. جهت دریافت نتیجه بهتر قبل از انجام رادیوگرافی به بیمار توصیه می شود تا همه ی اجسام فلزی سر و گردن همچون گوشواره، گردنبند، پیرسینگ، کلیپس، گیره مو و همچنین دندان مصنوعی و پروتزهای متحرک را در صورت وجود خارج شوند چرا که اجسام فلزی در کاهش کیفیت رادیوگرافی موثر خواهند بود ولی به طور کلی در رادیوگرافی تصویرهای گرفته شده با کمک اشعه ایکس ذخیره خواهد شد و بر روی کامپیوتر نشان داده می شود تا مشکلات دهان و دندان بیمار توسط پزشک معالج درمان گردد.

شایان خان باباخانی بازدید : 13 شنبه 01 بهمن 1401 نظرات (0)

تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی که قابلیت استفاده مانند روز اول خود را ندارند به نام آهن قراضه یا ضایعات معرفی می شوند. یکی از مهمترین منبع فلزی برای کوره قوس الکتریکی قراضه ها شناخته می شود، این قراضه ها را ضایعات آهن می گویند، به عبارتی موادی که بازیافت پذیر خواهند بود ضایعات می گویند در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلیت بازیافت برای آن ها وجود دارد به عنوان ضایعات معرفی می شوند. برخلاف زباله ها ضایعات فلزی و آهنی ارزش پولی دارند و دوباره به چرخه تولید باز گشت خواهند داشت که آهن قراضه نیز می نامند. برای خرید ضایعات تهرانسر و خرید ضایعات در فرحزاد می توانید با وست بایر خریدار ضایعات در ارتباط باشید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 944